Segíthetünk?
április
19.
2023
szerda 09:00
-
április
22.
2023
szombat 17:00

AERO Friedrichshafen

Személyes
Kiállítás
Friedrichshafen

Az econ az Altus Aero társkiállítójaként vesz részt az AERO Friedrichshafen kiállításon, a repülés egyik legfontosabb seregszemléjén. A rendezvény Friedrichshafenben (Németország) kerül megrendezésre. Több mint 600 kiállítóval 35 országból és 33 000 látogatóval a világ minden tájáról. Az AERO Friedrichshafen a nemzetközi közösség éves találkozóhelye.  

HALL B1 – STAND 305!

Előzetes időpont egyeztetés miatt vegye fel kapcsolatot velünk sales (at) econengineering.com címen!

Az Altus story

Történet röviden

A történet 2014-ben kezdődött az Omikron Dokk Kft-vel közös elhatározás szerint egy alacsony szárnyú repülőtörzs építésével, mivel nem volt a piacon olyan modern túragép, amely jó látási viszonyokkal és a igényeket kielégítő belső térrel és kialakítással rendelkezett volna.

Az első aerodinamikai számítások után világossá vált, hogy lehetséges alacsony szárnyú motorosrepülőgépet készíteni. Ami stabil, barátságos repülési és átesési tulajdonságokkal rendelkezik. Az eCon Engineering Kft. segített az aerodinamikai szimulációkkal és szerkezeti számításokkal. A polgári légiközlekedési hatóság ellenőrzésével sikeresen lezajlott az összes földi terhelési teszt. Az Altus 2017 végén megkapta a repülési engedélyt.

Megkezdődtek a gördülési tesztek, és 2018 májusában emelkedtünk először a levegőbe. Ezek kis ugrások voltak, de mindig egy kicsit nagyobbak. Ezután kezdtük a nagyobb magasságú repüléseket a stabilitási tesztekhez. Minden teszt simán lefutott, így elkezdtük a hosszú távú repüléseket. Ez az, ami a legszórakoztatóbb az Altusszal.

Tények

A hosszú szárnyak kisimítják a turbulenciákat. Hosszú távokat tudunk repülni, 100 kilométerenként mindössze 5,5 liter üzemanyaggal. Az egyik FAI világrekordnál 1037 km-re csak 43 litert használtunk el, 472 kg-os maximális felszállósúly mellett. Az első repülés óta az Altus több mint 800 órát töltött a levegőben és 5 FAI világrekordot repült egyetlen probléma nélkül, bizonyítva, hogy koncepciónk működik.

A repülőgépet annyi pilótával és tanulóval teszteltük, amennyivel csak tudtuk, hogy a lehető legösszetettebb képet kapjuk a kívánt tulajdonságokról. Most megépítettük a szárnyakat a nagyobb G terhelésre és sebességre, amit az Altus kiérdemel, egy új generációs, 600 kg MTOW-ra tervezett szárnyvéggel. A kabinméretet is kissé megnöveltük, hogy megfeleljen az igényeknek. Az igazi történet csak most kezdődik…